من و تو

سلام

1390/7/11 12:03
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

 

      سلام عزیز مهربون اجازه هست بشم فدات

         اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟

       شب که میاد یواش یواش با چشمک ستاره هاش

       اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات؟   

       اجازه هست بیای پیشم یه کم بگم دوست دارم؟

       تو هم بگی دوستم داری بارون بشم ازدل ببارم؟

       بریم تو باغ اطلسی بی رنجو دردو بی کسی

       بهت بگم اجازه هست گل روی موهات بذارم

       اجازه هست خیال کنم تا آخرش مال منی؟؟؟؟

       خیال کنم دله منو با رفتنت نمیشکنی؟؟؟

       من منتظرت شدم ولی در نزدی

        به زخم دلم گل معطر نزدی

        گفتی که زود میام اما......

        مرد این دل آخرش به اون سر نزدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وارتان
10 مهر 90 2:01
سلام . شعر قشنگی بود !
ثمين
29 مهر 90 17:26
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد